Just For You

23/01/2012
tah di mana silap aku & dia . kami gadoh besaq . for example aku nangis bagai nak rak baq hang ! sedih siot .. aku sayang dia . tapi aku takleh tima dia masih contact dengan ex-gf dia (farieza) .. aku terima kenyataan itu .. tapi aku takleh tima hakikat tu . sedangkan aku pon tak pernah dah contact dengan mana-2 ex-boy aku even kawan-2 laki aku . tapi dia ...... hmm .. tak pikiq perasaan aku la tu .. :') sokayyy . aku tima ja , well dia kan masih syg kat ex dia then diaorang dah kapel 6 bulan kot . sedangkan dengan aku aku genab 2 bulan 23 hari .. then gadoh lah kami ~ :'(( tau dak aku just pikiq takot hilang dia ja time tu . so keesokan harinya .....
24/01/2012
kami gadoh lagi besaq !!!!! arrhggggggggg !!!!!!!!!! tension !!!!!!!! pakat duk update status kat fb tak puah hati ja .. dia kata camni . aku kata camnu .. then dekat senja tu aku ada call dia . then ni perbualan kami .....
Aku : Wey .. aku takleh marah & hidup tanpa hang ..
Dia : Hang nak apa lagi ?! (teruih aku letak)......
tau dak pasai pa aku letak ?! sebab aku TERKEJUT ! sedangkan aku dah mengalah ~ tapi dia cam tak endah ja niat aku tu . punah harapan aku baq hang ! aku tak penah ngalah dengan laki . tapi dengan dia , aku buang EGO aku .. sakit hati siot .. then tepat pada waktu abah aku contact aku . tetiba aku nangis kat dia . then janji nak stay dengan abah aku kat kelantan .. aku ingat cara ni wat aku lupa kat dia . tapi tak !!!!!! aku tetap rindu & syg dia gak ! Ya Allah . beratnya dugaanMu padaku .. pada masa yang sama aku gaduh dengan tok aku .. arrhhggg !!! tension . then aku lari keluaq umah tak pakai kasut ! aku lari lari lari lari lari & terus lari .. aku taktau mana arah aku nak pi ~ tapi tetiba aku sampai kat pantai dekat dengan masjid terapung .. dengan sakit hati + kecewa + dendam + sedih + marah .. aku jerit sekuat hati aku .. sampai aku tak perasan ada orang tengok aku .. hmm aku tak rasa malu time tu .. biaq semua orang tau ! aku tension dengan hidup aku ~ then aku jalan balik . sampai kat umah aku terus ambik panadol 5bijik . teruih aku telan . selama ni aku takot kat ubat . tapi malam tu aku betoi2 sakit kepala .. tapi tetiba aku muntah ! terok sangat .. sampai aku sakit dada then takleh nafas ! aarrhhgg time tu aku just rasa cam nak mati bila takleh nafas . then dah dekat pukul 3pagi .. aku still sakit dada & muntah . tok aku kelam kabut .. time tu aku tak rasa apa-2 dah , yang aku rasa mata aku kelam ja ......... esok pulakkk ....
25/01/2012
pagi tu dalam pukui 10 aku sedaq ~ TERKEJUT SIOT !!!!!!!!! aku tanya diri aku "weh aku kat mana ni ? awad sunyi ja ? aku dah mati ka ? or aku mimpi ?" aarrhhggg !!! takot ... tetiba ada nurse meh kat aku .. baru aku tau .. aku dok kat hospital . bila masa aku dok hospital ? tah memang aku tak sedaq then tak tau macam mna aku dah ada kat situ then wayar-2 dah siap kat tangan aku .. then time melawat ~ sue meh kat aku , sebelum tu aku ada soh dia pi umah aku hambik notebook dia & teddy bear aku kat dalam bilik aku ~ then dia bawak broadband dia sama . coz aku bosan dok situ .. tau dak ! aku takleh tidoq tanpa TEDDY BEAR dari dia .. then aku online cam besa .. cam aku tak dok kat wad .. sebab wat pa nak heboh-2 kan . then dekat maghrid tu aku wat gila nak balik umah ! nurse-2 and doktor kat situ naik meluat kot dengan aku . then depa bagi aku balik .. fuhhhh legaaa rasanya ~~ then aku ada call dia , coz nak mintak maaf sebab takleh pi tukaq  notebook kami balik ~ tapi ..... dia tak angkat .. takpa la . aku soh sue gitau dia , tapi sue ni !!! lain aku soh gitau , lain dia gitau ... takpa .. then kami baik blik malam tu ... (HAPPY)

seterusnya ....
aku dapat rasa hubungan kami dah tak mesra cam dulu .. kalau dulu setiap kali jumpa mesti BEST ! tapi sekarang ...... or dia dah BOSAN dengan aku ... ntah la .. then kalau dulu mesti nak sgt jumpa hari-2 walau 5minit ! tapi sekarang ?! kalau tak jumpa pon takpa . coz sebab takdak topik nak melawak and mesra cam dulu ... awak !!! saya RINDU awak yang dulu .. sampai hati awak tak dapat cam perubahan saya setiap kali jumpa .. :'((( saya ada buat salah ka ? tinggalkan saya kalau saya bersalah pada awk .. ! tapi ingat !!! HANYA AWAK DALAM HATI SAYA SAMPAI BILA-2 .. ANDAI INI TAKDIRNYA UNTUK KITA .. SAYA TERIMA HAKIKATNYA .. WALAU SAYA YANG MERANA ~ I LOVE YOU FOREVER MUHAMAD RABANI ISMAIL ...

No comments:

Post a Comment

TINGGALKAN TAPAK KAKI KOMEN ANDA
SATU PON JADI LAA