celoteh tentang boyfriend !

22/12/2011
Hang out dengan Rabani Kat alor star . super best ! aww <3 pestime hang out paling PERFECT dengan bf sepanjang percintaan aku .. bahagia sangat dengan dia . walau kemarin aku excidet then kaki aku jem ! aku tetap gagah nak hang out dengan dia . sebab aku tau aku akan bahagia dengan dia walau dalam keadaan sakit sekalipon . walau letih sekali pon aku tetap nak luang masa untuk dia .. aku sayang dia ! swear ! best sangat jalan2 dengan dia . aww best dengaq dia nyanyi ! Expecialy lagu MY LOVE dari Westlife . aww . super sweet ! then kitaorang main boling ! siot tak best sebab aku deret kalah dengan dia & Dom . Jelez . depa pandai main ! happy sangat tengok dia gelak ! then balik pukui 10.30 malam . nasib tok aku tak marah . harap boleyh hang out macam ni lagi .
23/12/2011
dia meh umah dengan Dom . meh sembang2 and online . best sangat . then malam tu gak aku kena berdepan dengan tok aku sebab nak mintak izin nak pi langkawi dengan Rabani esok ! takut sangat malam tu . tapi HAPPY sangat bila tok aku bagi pi .. Alhamdulillah !
24/12/2011
naik feri pukul 10.00 pagi . tapi feri lewat meh then naik la pkul 11 lebih . panas and letih sangat tunggu feri . tapi takpa asal kan DIA di sisi aku ..   i love you MUHAMAD RABANI . thanks sebab support semua belanja owang kat sana . sorry menyusahkan dia . malu pulak bila aku menyusahkan dia . kat langkawi kami tidoq umah paksu dia . best sangat2 ada budak2 . aku suka budak2 .. sampai2 tu terus tidoq sebab letih . then malam tu kami pi pantai cenang ! aww sweet sangat duk main aiq dengan dia . aku bahagia malam tu . SUMPAH aku tak penah rasa bahagia mcam tu then tak pnah duk tepi pantai dengan bf waktu malam . aww . time tu jugak masing2 lafaz I LOVE YOU . angin pon tiup sepoi2 wat aku rasa romantik dengan dia . aku sayang dia ! Ya Allah jangan pisahkan kami . sesungguhnya aku tak sanggup hadapi perasaan aku waktu tu . harap dia tak tinggai aku .. then kita orang pi pasar malam & up town kat pekan kuah . jalan2 dengan dia wat aku happy . adoi sakit perut aku gelak dengan dia . ada sja celoteh & idea dia nak bagi aku gelak .. balik dari tu kami duk depan umah paksu kat bawah pkok apa tah . kami dok sembang2 and gelak  . err bahagianya .. SUMPAH aku dah lama impikan masa tu . akhirnya aku lalui jugak . ni pestime aku tidoq umah family bf aku seumur hidup aku tak penah wat suma ni .. malam tu aku tidoq dalam bilik dengan budak2 . dia ? dia tidoq kat luaq depan tv . kesian dia . 
25/12/2011
last aku kat langkawi dengan dia . petang tu kami habiskan masa kat umah paksu dia ja . kami duk bawah pkok nyok , ada buaian , haha taktau nak eja cemna . pagi2 buta dia duk buat lawak boleh . aku bahagia sangat . celik mata ja nampak dia . aku nak sangat setiap hari macam tu . petang nak senja kami kuaq makan kat kedai depan tu . sebab dari pagi aku tak makan . coz aku tak rasa lapaq . masa kat kedai tu la dia jujur dengan aku dia masih sayang ex-gf dia , farieza . err . mula aku nak nangis gak . tapi takpa la aku tak kisah at least dia jujur jugak . aku pun jujur aku masih sayang zahin  tapi sikit ja . macam dia gak sayang ex-gf dia tapi sikit ja sebab dia kata dia sayang aku lebih .. aku tak tau betol ka dak ? harap betol la .. aku takmau dia kembali kat farieza balik . aku tak sanggup hilang dia Ya Allah . dia pon cita gak pasai pa dia brek dengan farieza . aku suka dengaq dia cita . Wehh ! aku Caiq kalau dia JELIR kat aku . SWEAR nampak CUTE !!!! arhggg aku tak dapat lupa face dia masa tu , comel sangat . ! malam tu kami kuaq beli coklat then tengok wayang cita OMBAK RINDU .. see .. masa filem tu main err .. romantik sangat . time babak romantik dia lafaz I LOVE YOU kat aku . err  aku caiq doh ! dia pandai ambik hati aku . aku suka tenung and bertentang mata dengan dia . aku suka tuju lagu Stacy-kisah dongeng kat dia . sebab macam diri aku .. then lagu Fourteen-berdua bersatu .. aww aku suka lagu tu . then kami pi Dataran Lang . kami duk kat penjuru jeti tu . kami duk layari bahtera bahagia kami dua kat situ . sweet & romantik sangat  , angin pon kuat waktu tu .. masa jalan nak pi situ ada pulak dia bagi daun kat aku  . takpa asalkan romantik . haha bunga takdak la tu . aku sayang dia ! then nak balik tu aku sebut ni kat dia I LOVE LIKE I LOVE SONG BABY . (sambil nyanyi) dia kata dia tak soh aku nyanyi pon ! how Kojaq dia kan ? takpa aku gelak ja .. sebab aku anggap tu JOKE ja ! asalkan aku bahagia . panjangnya story aku . last malam kami kat langkawi . kami tidoq dua dalam bilik tapi jangan FITNAH ! sebab ada anak2 paksu dia 2 orang tidoq dalam bilik tu dengan kami . so bahagia malam tu dia belai aku masa nak tidoq . aku bahagia !
muhamad rabani saya sayang awak !    
 

No comments:

Post a Comment

TINGGALKAN TAPAK KAKI KOMEN ANDA
SATU PON JADI LAA