13/12/2011 HARI DEBARAN >>

 



heyy all have are good day rite ? yes ! okay , good .. eh no ! why ? don't be sad Allah always have our side okay guy .. ceh ! wat omputeh plak kan aku .. okay stop ! nak story about 13/12/2011 .. tarikh lastly pi kolah okay ! sumpah tak kan aku lupakan kenangan2 kat sekolah then zaman jadi budak sekolah selama 11tahun .. Alhamdulillah .. segala dugaan zaman remaja aku tetap aku tabah hadapi .. walau banyak halangan aku gagah gak bangun then tak ptus asa .. atas usaha aku ni then kesabaran aku ni .. dapat jugak aku habiskan zaman persekolahan aku rite ?!! kayy sofea .. buddies bosan baca story kau ! dalam hadapi kenangan pahit pahit kat form 5 ni .. aku ada semangat aku .. kawan aku .. i love yew EYDA & SURAYA .. thanks syang .. ten dalam cintan cintun patah broken heart hati tu .. jumpa lah rabani keding ! last2 form 5 .. hehew .. about Zahin .. dah takdak dlam hidup aku .. I HATE CHEATED BOY LIKE ZAHIN .. how rude her ! lantak kau lah nak play hati sapa .. tapi ingat word ni sayang ~ IF YOU PLAY SOMEONE , ONE DAY GIRL COME AROUND DO AT YOU .. REMEMBER SAYANG ! so syang2 ku kat luaq sana tolong jangan kata i'm still love Zahin .. tak sabaq lhaa nak tunggu 13/12/2011 .. tak tahan dah dok wat dosa tengok orang takpuas hati .. tah apa yang tak puas hati tah laa .. benda da settle depa ungkit lagi .. so sabaq then tunggu keluaq jaa .. Amin ... tak tambah dah dosa antara kawan2 .. how you all know .. aku sayang semua kawan aku .. tapi dah depa anggap musuh aku nak wat pa kan .. tapi AKU AKAN SENTIASA WISH DIAORANG YANG TERBAIK ... okay bye .. SALAM ...

No comments:

Post a Comment

TINGGALKAN TAPAK KAKI KOMEN ANDA
SATU PON JADI LAA