1,2,3 ....

budak  baju nombor 16 ni .. macam dah tak serius dengan aku . Ya Allah .. dulu masa baru-2 kapel tak sampai 1 minit mesti dy contact aku .. tapi untung la sekarang ni aku kena contact dia .. kekadang sampai pukul 4 petang kami tak contact langsung .. nak kata tak dak kedit , takkan ah ! tapi tah la .. aku dah rasa kelainan and dingin dalam hubungan  ni .. korang perasan tak ? hehehe .. gurau ja .. dia macam dah bosan dengan aku . awat jadi lagu ni hah ? aku tak paham ah dengan dia . or dia dah ....... tah la . lelaki ni makhluk yang paling pelik nak jangka hati diaorang . hati diaorang boleh berubah bila-2 ja kan wahai lelaki ? dah la tak pyah nafikan lagi . kekadang laki suka bersifat hipokrit . depan ja caring , loving and bebagai laa . tapi belakang Ya Rabbi .. hanya diaorang ja yang tau . aku tak kata semua laki sama . tapi memang sama pon sebab diaorang LELAKI ! buuu ~ tak ah semua laki tak sama .. lain laki lain hati , perasaan and tingkahnya kan . aku tak tau awat dalam percintaan mesti aku yang merana teruk .. kalau ikotkan hati takmau aku kapel sebab menyakitkan hati ja . tapi sebab perasaan SAYANG tu masih wujud tak dapat la aku nak single ~ ntah apa dia duk buat la ni kan . adoyy sofea tolong jangan pikiq pelik2 . mybe dia dok jmpa orang lain mybe dia dok text dengan pompuan lain or mybe dia  .... ah !!!! sakit kepala aku duk pikiq pasai cinta ni .. bila agaknya dia nak lepas aku dari TERSEKSA macam ni ha ? tak sanggup dah aku tanggung sakit hati ni .. SUMPAH aku dah lemah dengan cinta dia ,.. bukan bermakna aku dah bosan dengan dia . yala pompuan memang cepat bosan kan dengan laki .. tapi aku dak ! selagi dia layan aku baik selagi tu aku aku sayang and tak bosan dengan dia . tapi adakah dia macam aku gak ? mesti tak kan ! hmm .. sabaq ja la sofea . nanti sampai seru dapat la KEBAHAGIAAN yang hang cari selama ni .. aku harap suatu hari ada seorang lelaki sejati datang memberi sinar kebahagiaan tu kat aku dengan ikatan yang HALAL .. Amin ,.. awak .. kalau awak baca story ni . jgn terasa tau sebab saya lagi terasa dari awak . bukan saya nak impikan lelaki lain dalam hidup saya , tapi saya just impikan lelaki yang akan bahagis kan saya .. saya tak rela tulis semua ni . tapi inilah isi hati saya .. saya tak berniat buat awak sakit hati . tapi sesakit mana hati awak rasa baca semua ni . 100 kali ganda sakit lagi hati saya sebab macam ni takdir hidup saya . thanks sebab awak bahagiakan saya selama ni . awak tau dak hari ni 29/01/2012 genab hubungan kita selama 3 bulan , 3 bulan ni awak dah bahagia kan saya . walau banyak dugaannya , berjaya awak buktikan yang awak mampu bahagiakan saya lebih dari orang yang jadi cinta pertama saya ! walau awak cinta kedua saya , awak memang dah buat saya bahagis dari cinta pertama saya dengan capital Z .. thanks awak .. i love you .. tolong bahagia kan saya dan tolong lah jadi LELAKI YANG SAYA IMPIKAN TU ! i hope you this prince .. 

No comments:

Post a Comment

TINGGALKAN TAPAK KAKI KOMEN ANDA
SATU PON JADI LAA