I HOPE !



  


pagi yang indah ni datang mood aku nak menaip pulak kan ! ahh lama tak update blog couse busy dengan PLKN ! sepanjang 1bulan kat PLKN memang best sangat bagi aku , tapi ... terselit rasa sedih sebab terpisah lamanya dengan my Mr.ben .. tapi takpa couse balik cuti ni dia dah buktikan kat aku yang dia boleh setia .. k finee ! tapi kali ni kena lapor diri balik , then kali ni lebih lama  uwaaa .. harap dia akan kekal kan kesetiaan dia kat aku , camna aku dok tunggu dia kat sini ... Muhamad Rabani Ismail , saya harap awak takkan mendua kan saya kat sana . saya janji kat awaksaya akan ubah perangai saya kuat cemburu tu demi awak , then demi my future husband gak , inshaallahh ... harap awak la future husband saya nanti , then bapa kepada anak2 saya .. couse saya yakin awak mampu untuk bimbing saya untuk jadi lebih baikk .. thanks sebab masih still dengan saya selama 7bulan ni even macam2 perangai saya buat sampai buat awak jemu dengan perangai saya , tapiii that me ! bukan orang lain .. saya nak jadi diri saya sendri bila dgn awak .. harap awak bagi masa saya nak berubah prangai saya tu , i'm promise ... lepas keluaq PLKN ni , aku terus sambung belajar kat UNITI pork dickson .. tak sempat nak lama2 dengan mr.ben . then kami nak bust PERJANJIAN 3 TAHUN kami tuu . harap aku & dia dapat realisasi kan impian kami untuk hidup bersama selepas belajar 3 tahun ni .. aku just nak insan bernama MUHAMAD RABANI sahaja jadi suami aku then bapa kepada anak2 aku nanti , cewahh lambat lagi , tak salah kan pasang angan2 then merancang yang baik2 .. Amin Amin Ya Rabaalamin .... semoga Allah Berkati Hubungan Kami hingga akhir hayat , inshaallah ...

No comments:

Post a Comment

TINGGALKAN TAPAK KAKI KOMEN ANDA
SATU PON JADI LAA