:'( i'm PRINCESS CRY

awat malam ni aku sedihhh sangat .. tokk .. balik cepat .. cik rindu .. cik sunyi .. hidup cik susah tanpa tok ..orang yang aku sayang semua tinggaikan aku .. :( apa salah aku ? besaq ka salah aku ? Ya Allah .. beratnya dugaanMu .. aku takdak sapa nak sembang , nak luah apa aku rasa .. sebelom ni ada .. tapi sebab salah iri aku sendiri , dia pon dah bosan dengan aku .. mybe time ni dia selesa tanpa aku .. tapi TAK bagi aku .. :'/ i miss you bie .. aku cuba cari kawan-2 aku .. eyda busy dengan kuarga dia .. sue ? sue dengan keja .. even dia cakap dia akan sentiasa reply msg and jawab call aku tu pon kejap ja .. aku paham dia ada keja .. aku sunyi .. takdak sapa di sisi aku untuk aku luahkan sesuatu .. time mula tok aku pi mekah tak sunyi coz ada dia sembang dengan aku , buat lawak kat au .. ni takdak dia ... beratnya penanggunan sunyi ni .. dekat blog ja aku buleh lepas sepuas-puas hati aku .. :'( aku sunyi ... berat bagiku kehilangannya .. aku malu nak contact dia , aku takot orang cakap aku yang terhegeh-hegeh .. so aku diam . then simpan dalam hati ja .. aku dah cuba berubah perangai burok aku tu .. tapi aku sensitif bila aku sunyi mesti tetiba aiq mata ngalir , tu kelemahan aku .. dah habis .. ni ja aku nak luah !!!
 

No comments:

Post a Comment

TINGGALKAN TAPAK KAKI KOMEN ANDA
SATU PON JADI LAA