Gurl Lagi Setia ... Tak Caya Baca Ni .. !

Alapak... Sekarang aku tengok ramai jugak yang putus cinta.. Ape kess??? aku pun tatahu nk ckp ape...tapi memang la aku xcakap kan..sebab aku tgh menaip..wakkakakaaa..

PEREMPUAN

♥ Kalau putus cinta.. mesti dia cakap lelaki tu yang curang kan?? lelaki tu ada orang lain.. jatuh cinta kat orang lain..

♥ Perempuan kalau kene tinggal, mesti air mata menitis kan... Memey la...perempuan tu lembut kot.. Macam aku la..aku pun kerap menangis...Kalo perempuan tinggalkan laki tu, mesti dia tak de rasa pape, rasa relax je kan..... eh eh.. mcm aku penah wat jak...ahakz ahakz...lalalalal :P:P

♥ Bagi aku kan, perempuan ni agak setia la kot..tu bagi "sesetengah" perempuan la..termasuk aku dalam list tu tau... Agak2 korang kan kalau kene tinggal, ape korang nk wat,..? cari lain kerrr??? kalau aku, susah cikit la nak cari...Sebab ape tau x, zaman sekarang mana ada sangat lelaki yang beriman, baik, jujur, ikhlas dan sebagainya yang bagus2 la..

LELAKI

♥ Lelaki ni jarang sangat kalau nangis kalau kene tinggal... Kalau ada pun...yang jambu2 je la kot...ehem2...Kadang2 susah nak tengok lelaki menangis.... Sebab seumur hidup aku bercinta, xpenah pulak tengok boipren aku nangis, nangis sebab hp hilang ada la...wakakakakka...siot je kan...

♥ Remaja sekarang mana ada cinta betul2, diorg ni suka main2..tau la cinta monyet kan...kasian la perempuan2 kene main jak...sedeyh aku kadang2..

♥ Lelaki ni susah cikit, diorg suka perempuan yang cun, comel, cantik. cexy tu je kan.... 4C gitu...hahahaha....lepas tu yang xcun semua tu sapa nak...apa la nasib..sabo je la... Lelaki memang cm tu.. Susah cikit nak caya... :(

Walaupun apa yang terjadi, yang seskali wat benda2 bodoh tau...dosa beso. Yang baik itu semua datang dari Allah SWT. Kita sebagai hamba hanya dapat berdoa kepadaNya.

"If you love something, let it go. If it comes back to you, its yours forever. If it dosent, then it was never meant to be." -renung-renungkan la..hahaha...

No comments:

Post a Comment

TINGGALKAN TAPAK KAKI KOMEN ANDA
SATU PON JADI LAA