sedih gila-II






ny pestime dlam hidup aku .. aku single k . aku betol-II fed up nk kapel .bkan aku wt status kt fb too aku nk kata aku single aku kemas xlaa . aku mmg betol single pon . and aku xmntak pon soh spa-II kapel gan aku k ...tpi da 1 hari ni aky ajak sesapa fake relation and da laa capital A ni wt status hbngan gan aku .pda mula mmg aku betol-II xknai capital A ni k .. tp hari smakin hari kmi jdi rpat shingga stiap nk update status ja mzty khas utk kami ..kdang-II aku jemu gak bila org asyi tnya psai hbngan aku gan capital A ni .. mmg aku xsuka org gosip psai kami . yala kan aku xmau capital A ni kta aku syoq kt dea plak kn ,, xmau la mcm too lak kn . tpi bila tiap-II hari gosip ni mnjdi-II plak kan . so bila bnyak-II stutus org komen psai aku n capital A ni .. makin fed up la kot dy .. yala spa xfed up kn . so capital A ambik decision wt single bli . so aku pon skali la wt single . tpi jjur ckap .. mmg patah hati gilaa kot , sbab awal-II wat status dy xksah n jnji xkn pdam relation too siap berharap relation too cam jd nyata . so aku pon cam nk simpan perasaan ja la kt dy .. tpi lani aku kena muhasabah diri supaya xterpikat kt dy k .. plzz sofea .. dy pon dh ada awek kot . xmau r ggu-II ni , sumpah xbest kn . biaq aku single ja la k . k la xkan mood nk update byak-Ii bkan ada rg nk bca pon .. tpi skadar aku luahkan perasaan k . .salam ukhwahh .. ^____^ my new picture ....

No comments:

Post a Comment

TINGGALKAN TAPAK KAKI KOMEN ANDA
SATU PON JADI LAA